Audi Q3 Sportback - новий кросовер-купе від чотирьох кілець
Audi розширює свою модельну пропозицію компактним кросовером-купе – Audi Q3 Sportback. Нова модель поєднує потужну презентабельність і повсякденну практичність SUV зі спортивною елегантністю і поведінкою купе.

Низька лінія даху, атлетично складений кузов: дизайн
Audi Q3 Sportback в кожній деталі дизайну відображає в рівному ступені, як силу, так і витончену точність. Чорна решітка восьмикутного синглфрейму виконана в тривимірному форматі і виглядає особливо по-спортивному. Теж саме поширюється на трапецієподібні повітроводи і експресивно сформованого бамперу з пласким аеродинамічним лезом. На противагу до характерних елементів обвісу, лакованих в контрастний колір, що акцентують SUV-характер, стоїть елегантна купеподібна пасажирська частина кузова. Низька лінія даху переходить в сильно нахилену пласку задню стійку кузова, завершуючись в кантовому спойлері даху, придаючи Audi Q3 Sportback більшої уявної довжини кузова у порівнянні з сестринською моделлю Q3. Одночасно SUV-Coupé майже на три сантиметри нижчий і виглядає більш атлетично. Потужна контурна лінія, що проходить над колесами, акцентує quattro-привід, доступний в серійному виконанні в більшості варіантів моторизації. В пластично формованій задній частині знайшли своє місце численні світлові і тіньові ефекти. Низьке вікно, фланковане аеродинамічними блендами і спортивний бампер з повітроводами акцентують ширину Audi Q3 Sportback. Цю ж місію виконують задні ліхтарі, що подібно променю світла прожектора в клиноподібній Останні доступні в трьох варіантах – аж до Audi Matrix LED-технології, в якій адаптивне далеке світло автоматично налаштовується під актуальну дорожню ситуацію.

Динамічний на і поза межами дороги: ходова
Audi Q3 Sportback забезпечує їздове задоволення незалежно від формату дорожнього покриття. Йдеться про поїздку містом, швидкісним автобаном чи легким бездоріжжям – компактний кросовер всюди почувається добре. Вже в серійному оснащенні в ньому доступна система прогресивного рульового управління, чиє перемикання з наростаючою зворотною реакцією стає ще прямішим, і спортпідвіска.
За бажанням доступна підвіска з регулюванню жорсткістю, що ще збільшує діапазон відчуттів між динамічним і комфортним режимами їзди. В залежності від дорожньої ситуації, стану дорожнього покриття і персональних вподобань водій може змінювати характеристики автомобіля через, так само доступну вже в базовому оснащенні, систему їздової динаміки Audi drive select в шести профілях, серед яких і режим offroad. Система здійснює вплив, окрім двигуна і набору приводів, і на електронні налаштування амортизаторів і приводи рульового управління. Опційний асистент руху на підйомах підтримує водія при русі на уклонах більше від 6 відсотків, постійно утримуючи задану швидкість.

TFSI, TDI, S tronic, quattro: приводи
На старті продажів для Audi Q3 Sportback доступні на вибір по одному бензиновому і дизельному агрегату. З 230 к.с. 2.0 TFSI є найпотужнішим двигуном (Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro S tronic: розхід палива в комбінованому циклі - 7,3-7,7 л/100 км). 2.0 TDI видає 150 к.с. (Audi Q3 Sportback 35 TDI S tronic: розхід палива в комбінованому циклі: 4,7 - 4,9 л/100 км). Невдовзі після дебюту на ринку стане доступною і версія з МКП поєднана з фірмовим повним приводом quattro. Інші версії моторизації будуть виводитись протягом року, серед іншого і найбільш потужна дизельна версія і базова бензинова, що працює з 48-Вольтною системою м’якого гібрида Mild-Hybrid. При сповільненні в режимі рекуперації відбувається відновлення енергії, при прискоренні з низьким рівнем обертів двигуна, енергія знову надходить для підтримки двигуна. В режимі реального руху система дозволяє економити до 0,4 літри палива на 100 км.
В топ-варіантах моторизації передачу потужності переймає на себе серійна система повного приводу quattro, чиїм центральним елементом є гідравлічне дискове зчеплення на задній вісі. Її електронна система управління поєднує впевнену стабільність і потужне зчеплення з високим їздовим задоволенням. В граничних межах quattro-привід тісно працює з системою управління розподілом моментів по колесах. Вона робить поведінку автомобіля через легкі пригальмовуючи моменти – на колеса (при quattro-приводі) чи переднє колесо (в моноприводі) внутрішнього радіусу – ще динамічнішою і стабільнішою.

Варіативний комфорт: інтер’єр і просторовий концепт
Audi Q3 Sportback в основних вимірах має в довжину 4,50 метри, 1,84 метри в ширину і 1,56 метри в висоту, його колісна база становить 2,68 метри. З цього результується великий і одночасно високоваріативний внутрішній простір. Заднє широке сидіння, що пропонує місце для трьох пасажирів, може зсуватися до 130 мм в повздовжньому напрямку, його трисекційна роздільна спинка має 7 налаштувань кута нахилу. Об’єм багажного відділення сягає від 530 до 1.400 літрів. Вантажна поверхня може встановлюватись на двох рівнях. Опційно доступна кришка багажника з електричним приводом, що може також відкриватися/закриватися рухом ноги при спрацюванні сенсора. Передні сидіння – за бажанням з елктрорегулюваннями і підігрівом – пропонують спортивну посадку і високий комфорт. В залежності від комплектації, доступні спортивні сидіння з контрастною ниткою прострічки і кольоровими вставками в бічній підтримці. До цього ж поверхні на панелі приладів і підлокітниках виконані в алькантарі акцентують прогресивну філософію дизайну моделі. В темряві світлових акцентів задає опційний пакет контурного-/ембіент підсвічування з вибором 30 світлових тональностей.

Цифровий світ: прилади і управління
Концепція управління і відображення даних реалізована с точки зору розуміння Audi діджиталізації: вже до базової комплектації належить цифрова панель приладів з діагоналлю 10,25 дм, що управляється з багатофункціонального керма. В топовій системі, MMI Navigation plus, данні виводяться на Audi virtual cockpit, що пропонує численні додаткові функції. В центрі панелі приладів позиціонується 10,1-дюймовий сенсорний дисплей з акустичним зворотнім зв’язком при активації обраних функцій. Як і в моделях верхнього сегменту марки, він охоплюється широкою чорною глянцевою блендою. Разом з блоком управління кліматичними налаштуваннями, що розташувався нижче, дисплей ергономічно розгорнутий в сторону водія з нахилом 10 градусів. На замовлення доступний 12,3–дюймовий Audi virtual cockpit plus з трьома варіаціями відображення, включаючи особливо динамічне представлення.
Пласка структура меню доповнюється натуралістично-речовим управлінням, що розуміє вільні формулювання. Навігаційні цілевказівки і система MMI-пошуку базуються на вільній текстовій передачі. Система розпізнає найбільш часто задавані цілі в межах пройдених маршрутів і може формулювати найбільш оптимальні пропозиції. При цьому враховуються статистичні досліджені данні, щодо трафіку і часу доби.

Всеохоплююча мережевість: інфотейнмент і Audi connect
Разом з MMI Navigation plus Ви отримуєте на борту онлайн-сервіси від Audi connect – зі швидкістю LTE Advanced через інстальовану SIM-картку. До цього належать такі служби, як то онлайн-сповіщення про дорожню ситуацію чи онлайн-служба Points-of-Interest, що надає інформацію про об’єкти на маршруті слідування з фото, режимом роботи і оцінками споживачів. Через з’єднання в мережі Audi-флоту Q3 Sportback отримує і передає інформацію про стан паркомісць, небезпечні ділянки і діючі режими обмеження швидкості вздовж маршруту, що розпізнається і збирається власними бортовими камерами і сенсорами автомобіля. Новою службою в Car-to-X, що стає доступною - є інформація щодо актуального стану світлофорів: автомобіль приймає данні з обчислювача дорожнього трафіку міста і виводить рекомендації щодо швидкісного режиму ”зеленої хвилі” (фаз світлофорів) на Audi virtual cockpit. Зазначена служба вже почала функціонувати в кількох великих європейських містах і поступово буде поширюватись далі – залежно від існуючої інфраструктури в містах.
Так само новою є мовна служба Alexa від Amazon, що базується на технологіях віртуальної хмари, що пропонує доступ до музичних ресурсів, бібліотек аудіо-книг і до більш ніж 80.000 інших ресурсів Alexa. Також навігація на базі Google Earth і гібридне радіо, що, в залежності від приймача, самостійно може обирати між FM, DAB і онлайн-стрімом, належать до пакету Audi connect Navigation & Infotainment plus. Система голосового управління використовує деталізовані знання з віртуальної хмари для найбільш оптимальних відповідей на водійські запити і команди.
За зв’язок між автомобілем і смартфоном піклується безкоштовний додаток myAudi App, як і Audi smartphone interface. Він інтегрує смартфони на основі ОС Android та iOS у власну бортову систему інфотейнменту. Через додатки Apple CarPlay чи Android Auto зміст смартфону виводиться на дисплей системи MMI – у зв’язці з топовою інфотейнмент-системою для iPhone взагалі в безкабельному варіанті. Audi phone box і Bang & Olufsen Premium Sound System з віртуальним 3D-звуком доповнюють широку пропозицію.

Впевненість в будь-якій ситуації: асистентські системи
В Audi Q3 Sportback чотири серійні системи забезпечують безпеку, серед іншого асистенти попередження про полишення та попередження про зміну полоси руху. В той час, як перший асистує водію при дотриманні полоси руху, інший попереджує про виникнення критичної ситуації при зміні полоси руху, як то знаходження в мертвій зоні огляду іншого автомобіля, що наближається. Так само до серійного оснащення (в Німеччині) належить Audi pre sense front. В разі виникнення загрози фронтального зіткнення він попереджує водія оптичними, акустичними і хаптичними сигналами. В аварійній ситуації він активує повне гальмування і керує захисними заходами Audi pre sense basic. Вони включают преднатяжіння передніх пасків безпеки, закривання вікон, як і опційного зсувного даху і активацію аварійних вогнів.
Хайлайтом серед опційних систем є адаптивний круїз-контроль. Він розвантажує водія при повздовжніх і поперечних перебудовах. При паркуванні допомагає надсучасна система камер кругового огляду. Вони відображають місцевість довкола SUV-Coupé на дисплеї системи MMI, при тому, що водій може обирати перспективу огляду. Паркувальний асистент керує автомобілем самостійно при заїзді та виїзді з паркомісця. При бажанні водія, наприклад, виїхати заднім ходом з площадки, задній асистент поперечного руху відразу попереджає про наближення автомобіля, що система оцінює, як небезпечне.