Іновативний, динамічний і електричний: Audi e-tron S і Audi e-tron S Sportback
Audi планомірно розширює пропозицію моделей електромобілів – з новими Audi e-tron S та Audi e-tron S Sportback. Кожна з обох чисто електропровідних S-моделей використовує три електродвигуни, з яких два працюють на задній вісі. Їх інтелектуальні налаштування приводу підіймають їздову безпеку і перш за все динаміку на якісно новий рівень: до електричного повного приводу додається електрична векторизація тяги та активний і варіативний розподіл привідних моментів на задній вісі.

Керування 2.0: їздові характеристики
Нові Audi e-tron S та e-tron S Sportback демонструють динаміку в абсолютно новому вимірі. В їздовому режимі S у Вашому розпорядження протягом 8 секунд вся максимальна потужність трьох агрегатів – 370 кВт і 973 ньютон-метри крутного моменту. Стандартний спринт до відмітки в першу сотню триває лише 4,5 секунди, завершуючи набір швидкості на позначці в 210 км/г. S-моделі e-tron мають два електродвигуни розташовані на задній вісі та один на передній – ставши таким чином першими в світі великосерійними електромобілями з трьома електродвигунами.

Їх привідна концепція використовує модульний принцип побудови: більш потужний електродвигун, ідентичний тому, що приводить до руху колеса задньої вісі стандартного Audi e-tron 55, тут вбудований в передню вісь. В свою чергу передній модифікований електродвигун того ж e-tron 55 разом зі своїм конструктивним близнюком працюють на задню вісь. Високовольтна батарея має ємність в 95 кВт-г (brutto), з яких 91 процент (86 кВт-г) доступні для використання. На одному заряді акумуляторної батареї Audi e-tron S і e-tron S Sportback відповідно циклу WLTP мають запас ходу до 364/370 км.

quattro перезавантаження: електрична векторизація тяги
При русі в звичайному швидкісному режимі Audi e-tron S і e-tron S Sportback з міркувань економічності використовують привідну енергію лише задніх електромоторів. Передній блискавично активується у випадку потреби водія в більшій потужності – чи також передбачувано, за можливої загрози втрати необхідного рівня зчеплення з дорожнім покриттям. До електрифікованого повного приводу додається також і електрична векторизація тяги: кожен з задніх електродвигунів надсилає привідні моменти через одноступеневий привід прямо на відповідне колесо, механічного диференціалу більше не існує.

Процес розподілу необхідних моментів триває лише долі секунди, і система може здійснювати менеджмент дуже високих привідних моментів. Наприклад у випадку проходження численних вигинів автомагістралі, Ви відчуєте прекрасну маневреність і найвищу якість зчеплення. Характер спортивних S-версій більш задньопривідноакцентований і ще більш динамічніший ніж у вихідної моделі. При переведенні системи контролю стабілізації ESC в положення „Sport“ і системи налаштувань їздової динаміки Audi drive select в режимі „dynamic“ на максимальні значення, опції системи приводу забезпечують високу поперечну динаміку, а також контрольований дрифт. На межі фізичних можливостей розвантажене переднє колесо внутрішнього радіусу злегка сповільнюється колісним гальмом, попереджуючи проковзування і ще покращуючи керованість. Загострена динаміка, висока точність і безкомпромісний рівень безпеки ґрунтуються на узгодженій роботі всіх керуючих систем управління приводами і елементами шасі.

Мережа: шасі електропривідних S-моделей
Великорозмірна високовольтна батарея забезпечує виважений розподіл ваги по вісям, і її низьке розташування відповідає положенню всіх трьох електродвигунів, що занижує центр ваги автомобіля – велика перевага для покращення керованості. Прогресивна система рульового управління, перемикання якої зі зростанням кута повороту стає ще прямішим, підкреслює спортивний характер, шасі має S-специфічні налаштування. Система Audi drive select має вибір з 7 їздових профілів. Серед іншого, впливаючи на роботу адаптивної спортивної пневмопідвіскі – пневмопідвіска з регульованою амортизацією може змінювати кліренс автомобіля в межах 76 мм, в залежності від їздової ситуації і заданих налаштувань.
В базовому виконанні S-моделі оснащені 20-дюймовими колесами з покришками шириною в 285 міліметрів. В якості опції доступні колеса в радіусах 21- та ще більш спортивні в 22-дюйми.

Над великими гальмівними дисками сидять передні шестипоршневі супорти, позаду вбудовані кулачні супорти. В серійному оснащені гальмівні супорти виконуються в чорному лакуванні і несуть S-лого, на замовлення вони можуть бути яскраво помаранчеві з логотипом e-tron.
Активація гальм та регулювання гальмівного зусилля здійснюється через компактний модуль управління – він керує побудовою тиску електронно (by wire), посилюючи його електрично і безпосередньо активуючи гальма гідравлічно. Гвинтовий привід дуже швидко приводить до руху виміщувальні поршні і вже за 150 мілісекунд на гальмівні диски здійснюється повний тиск. В залежності від їздової ситуації керована гальмівна система вирішує, чи автомобіль сповільнювати електродвигунами, колісними гальмами чи задіянням обох одночасно, індивідуально на кожній вісі.

Інноваційні рішення: аеродинаміка
Перш за все з опційними віртуальними зовнішніми дзеркалами – камерами, що виводять відображення на контрастні дисплеї в салоні – досягають Audi e-tron S-моделі високих аеродинамічних показників. Повітряпропускні розширювачі колісних арок також значно сприяють вирішенню цільового конфлікту між аеродинамікою і спортивною оптикою. Дану іновативну технологію розроблену і запатентовану Audi – марка з чотирма кільцями вперше привносить в великосерійне автомобілебудування. З нею Audi e-tron S Sportback, незважаючи на розширені колісні арки, сягає показника коефіцієнту аеродинамічного спротиву лише 0,26. У Audi e-tron S він становить 0,28.
Ще одна важлива складова аеродинамічної концепції – керований повітрявод з каналами для охолодження передніх гальм. Він залишається настільки часто, наскільки це можливо закритим, запобігаючи створенню турбулентних потоків від зустрічного вітру і пропускаючи його вільно над кришкою капоту.

Як частину ефективної системи термоменеджменту кожна модель e-tron вже в серії має тепловий насос. Він використовує тепло від привідних компонентів, що дозволяє збільшити запас ходу до 10 відсотків.
Так само концепція рекуперації енергії йде на рахунок ефективної економічності. При тяговій рекуперації водій може обирати один з трьох її рівнів, на найвищому виникає так зване відчуття однієї педалі. При пригальмовуванні електродвигуни уповільнюють автомобіль при навантаженнях до 0,3g – тобто в більшості звичайних дорожніх ситуацій. При вступі в гру вже гідравлічних гальм, електродвигуни залишаються і надалі активованими, при гальмуванні з темпу в 100 км/г вони перетворюють у відновлювальну енергію до 270 кВт пікової потужності.

Плюс п’ять сантиметрів ширини: дизайн екстер’єру
Електрична сутність Audi e-tron S і e-tron S Sportback розпізнається з першого погляду. Їх передні і задні бампери потужно оконтуровані, особливо виразно викреслені великі повітроводи. В задній частині майже на всю ширину автомобіля простягається дифузор. Колісні арки з обох сторін кузова на 23 мм ширші ніж у базової моделі, що надає автомобілям в S-версіях атлетичного вигляду. У фронтальній і задній частинах характерні ексклюзивні акценти притаманні S-моделям створюють вбудовані елементи сріблястого кольору, так само, як і алюмінієві корпуси зовнішніх дзеркал. На замовлення великі елементи оздоблення в нижній частині кузова можуть бути виконані в контрастному лакуванні.

Світло в обох автомобілях випромінюють опційні цифрові матричні світлодіодні фари – ще одна інновація світового рівня у великосерійному виробництві, вперше представлена Audi восени 2019 року на презентації нового e-tron Sportback. Розкладене на 1,3 мільйони пікселів світло дозволяє високоточне управління його потоками, що відкриває шлях багатьом новим функціям в автомобільному освітленні. Наприклад в щільному потоці воно маркує положення автомобіля в полосі руху і допомагає водію впевнено рухатись залишаючись в оптимально центрованій позиції.
Прогресивний: внутрішній простір і оснащення
Внутрішній простір Audi e-tron S і e-tron S Sportback витриманий в темних тонах. Спортивні сидіння з електричним налаштуванням в серійному виконанні, на їх чохлах зі шкіри/Alcantara, як і важелі перемикання режимів їзди витиснені характерні ромбічні S-емблеми. Декоративні накладки виконані з шорсткого алюмінію в двох варіантах, чи, на замовлення з карбону. В темряві прогресивних акцентів задає пакет контурного/ембієнт підсвічування.

Повністю цифровий: управління, мультимедіа і асистентські системи
Як і всі інші моделі верхнього класу від Audi - e-tron S та e-tron S Sportback оснащені цифровою сенсорною системою управління MMI з двома центральними дисплеями. На третьому дисплеї, Audi virtual cockpit, водій може обрати спеціальний режим відображення e-tron, що виводить в центральну позицію картинки його електричний привід. В якості додаткової опції концепція відображення інформації може бути доповнена Head-up-дисплеєм. Система управління і мультимедіа MMI Navigation plus на борту вже в базовому виконанні. За її численними функціями стоїть модульна конструкція інфотейнменту третього покоління MIB 3, що опрацьовує всі завдання з надвисокою швидкістю обчислення. В свою чергу остання скооперована з комунікаційним блоком, що зв’язує автомобіль з зовнішнім світом і з’єднує зі смартфонами пасажирів.
Старт продажів
Обидві S-моделі з повністю електричним приводом доступні для попереднього замовлення в офіційних дилерських центрах в Україні з базовою ціною для Audi e-tron S - від 75.545 Євро, а e-tron S Sportback – від 77.549 Євро з початком їх продажу після отримання сертифікату відповідності.