Спортивний, практичний і елегантний: Q5 Sportback та SQ5 Sportback
Після Q3 Sportback та e-tron Sportback компанія представила свій третій Crossover Utility Vehicle (CUV) - Audi Q5 Sportback, як і його спортивну версію SQ5 Sportback і вони вже доступні для замовлення в Україні.

Динамічно викреслений кросовер-купе орієнтований на шанувальників експресивного дизайну, технічних інновацій, як і спортивного характеру, поєднаних з повсякденною практичністю. На вістрі модельної лінійки стоїть SQ5 Sportback TDI. Його трилітровий турбодизель пропонує концентровану енергію з 341 к.с. потужності і 700 Нм крутного моменту.


Audi Q5 Sportback випромінює типову для моделей Q-сімейства від Audi потужну презентабельність. Великі повітроводи фланкують восьмикутну решітку радіатора Singleframe. Фари з їх впізнаваною сигнатурою денного світла побудовані за LED-технологіями та з опційно доступною технологією матричних світлодіодів Matrix-LED. Елегантна хвилеподібна плечова лінія, що формує бічне сприйняття кузову акцентує великі колеса і з ними фірмовий повний привід quattro. Бічні накладки порогів на дверях надають кросоверу-купе вражень стабільності і надійності.


Низька і пласка лінія даху простирається над кузовом плавно спадаючи в його задній частині зі стрілоподібними бічними вікнами. Потужно нахилене заднє скло та оптично високо піднятий задній бампер придають Q5 Sportback особливих динамічних акцентів.

Інновативний: задні ліхтарі з цифровою технологією органічних світлодіодів (OLED-Technologie)
В якості опції для моделі доступні задні ліхтарі виконані за надсучасною технологією цифрових органічних світлодіодів.

Кожен світловий елемент інтегрує в себе три органічні світлові діоди, які випромінюють особливо рівномірне червоне світло. Кожен світловий діод в свою чергу розділений на шість сегментів з можливістю індивідуальних налаштувань. При замовленні Ви можете обрати одну з трьох доступних сигнатур заднього світла, до кожної з яких належать динамічні світлові сценарії Coming-та Leaving-Home.

При виборі режиму „dynamic“ в системі Audi drive select з’являється ще одна, додаткова спортивна графіка. У випадку наближення ззаду до стоячого Q5 Sportback іншого автомобіля на відстань менше двох метрів, одночасно запалюються всі OLED-сегменти, як попередження про небезпечну відстань між автомобілями. Необхідною умовою для цієї функції наявність в автомобілі однієї з двох асистентських систем – Адаптивного круїз контролю чи Активного лінійного асистенту.
Великий вибір: лакування та матеріали
Audi постачає новий CUV в двох лінійках екстер’єру – Advanced та S line, які відрізняються виконанням решітки радіатора Singleframe, бічних повітроводів і, особливо, заднього бамперу.

12 варіантів лакування кузова та різноманітні варіанти виконання елементів оздоблення доступні на вибір, серед іншого чорний оптичний пакет, як і повне і контрастне лакування кузова. Q5 Sportback з його 4,69 метрами довжини на 7 міліметрів довший за сестринську модель Q5. Висота (1,66 м) і ширина (1,89 м) залишаються ідентичним, коефіцієнт лобового спротиву cw-0,30 нижчий.
Колісна база в 2,82 метри забезпечує достатньо місця для пасажирів.

Зі своїм горизонтальним лінієутворенням салон створює враження чистоти та повітряності, лінійки внутрішнього оздоблення design selection та S line надають йому ще більшої елегантності чи спортивності. Вони включають в себе широкий спектр пропонованих кольорових рішень виконання інтер’єру та матеріалів оздоблення, аж до топової пропозиції шкіряного оздоблення найвищої якості Feinnappa. Лінійка оздоблення design selection включає також пакет додаткового підсвічування Ambiente plus.
Варіативний розподіл внутрішнього простору
Багажне відділення пропонує 510 літрів корисного простору, при складених спинках заднього дивану його обсяг зростає до 1.480 літрів.

Опційно Audi пропонує заднє сидіння plus, яке дозволяє зсувати його повздовжньо і регулювати нахил спинки. Опція дозволяє збільшити корисний простір багажного відділення ще на 60 літрів – з іншого боку вона пропонує підвищення рівня комфорту для задніх пасажирів, коли спинка та саме сидіння зсуваються назад, збільшуючи простір для ніг. Вже в базі доступна кришка багажнику з електроприводом, яка в поєднанні з опційно доступним комфортним ключем може відкриватися рухом ноги.


Кросовер в костюмі купе виблискує і іншими корисними для повсякденного життя талантами. З 204-сильним 2.0 TDI він може буксувати причеп вагою до 2,4 тони. Релінги для даху доступні в якості опції. Впевнене подолання підйомів забезпечує Асистент утримання автомобіля на схилах.
Збільшений кліренс на бездоріжжі: адаптивна пневмопідвіска
Доступна в серійному виконанні спортивна підвіска пропонує через своє жорстке налаштування прямий контакт з дорожнім покриттям. Альтернативна пропозиція від Audi підвіска з амортизаторами з регульованою жорсткістю та багатогранна та комфортна адаптивна пневмопідвіска. Вона регулює діапазон висоти положення кузова в межах 60 мм. При подоланні доріг з ґрунтовим покриттям вона збільшує дорожній просвіт аж до 45 мм, навпаки при їзді автобаном зі збільшеною швидкістю присаджує кузов на до 15 мм від нормалі. Це зменшує спротив кузова і одночасно підвищує економічність.

Завдяки низькому центру тяжкості автомобіля, крім того підвищує і його стабільність. Для зручного завантаження багажного відділення задня частина в статичному положенні може опускатися на 55 мм.
Опційна система динамічного рульового управління варіює перемикання передавального відношення рульового механізму та поворотних зусиль на кермі в залежності від швидкості руху. При повільній їзді вона робить прямі перемикання і високу сервопідтримку, при високому темпі руху – здійснює вплив непрямим перемиканням, що позитивно відбивається на утриманні курсової стійкості автомобіля.
Палета типорозмірів коліс сягає від 18 до 21 дм, при цьому доступні не менше 21 варіанту дизайну виконання колісних дисків на вибір.
Гама силових агрегатів: два TDI і один TFSI
Audi Q5 Sportback пропонується на ринку з трьома варіантами моторизації – два TDI і один TFSI. Їх спектр потужності від 204 до 286 к.с. Всі двигуни відповідають актуальним нормам викиду Euro 6d ISC-FCM AP.



2.0 TDI приводить в рух Q5 Sportback 40 TDI quattro. Він видає потужність в 204 к.с. і 400 Нм крутного моменту, прискорюючи кросовер-купе за 7,6 секунди з нульової відмітки до 100 км/г і далі до максимальної швидкості в 222 км/г. 12-Вольтна система м’якого гібриду Mild-Hybrid-System (MHEV) підвищує його ефективність і економічність. Ремінний стартер-генератор (RSG) забезпечує рекуперацію енергії при уповільненнях з її накопичуванням в літій-іонній батареї. До цього ж система MHEV дозволяє рух в режимі накату з вимкненим двигуном, активуючи функцію Start-Stopp вже зі швидкості від 22 км/г.
2.0-літрові чотирициліндрові дизелі працюють в парі з семиступеневим S tronic і фірмовою системою повного приводу quattro-ultra. При нормальній експлуатації на дорозі загального користування він направляє привідні моменти виключно на передні колеса. Як тільки виникає потреба в активації повного приводу, подвійне зчеплення блискавично підключає задню вісь, в багатьох ситуаціях це відбувається ситуативно з випередженням.

Ще більше потужності і крутного моменту пропонує Audi Q5 Sportback 50 TDI quattro: доступні для нього 286 к.с. та 620 Нм – достатні для спринту до першої сотні за 5,7 секунди та досягнення максимальної швидкості в 240 км/г. Система MHEV працює в даному випадку з напругою в 48 Вольт і є ще більш ефективною і потужною ніж в чотирициліндровому дизелі. 8-ступеневий tiptronic перемикає еластично і швидко, постійний повний привід quattro використовує механічний центральний диференціал. Він розподіляє привідні моменти у співвідношенні 40:60 між передньою і задньою віссю і за потреби перенаправляє переважну їх частину на вісь з кращим зчепленням.
З чотирициліндровим турбобензиновиком 2.0 TFSI, Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro розганяється за 6,1 секунди від 0 до 100 км/г і далі – до максимальних 240 км/г. Бензиновий двигун має потужність 265 к.с. і крутний момент в 370 Нм. Як і 2.0-літровий TDI він використовує 12-Вольтну систему м’якого гібриду, 7-ступеневий S tronic і систему quattro з технологією ultra.
Цифрове і інтуїтивне: управління і комунікація
Управління, відображення даних та медіасервіси в Q5 Sportback переймає на себе побудована за модульним принципом система інфотейнменту третього покоління MIB 3.

В максимальній комплектації це - цифровий віртуальний кокпіт Audi virtual cockpit plus діагоналлю 12,3-дюйми та Head-up-Display. Просте та впевнене управління найважливішими функціями та виведення інформації забезпечує багатофункціональне кермо plus.
Система інфотейнменту MMI Navigation plus сполучена з 10,1-дм сенсорним дисплеєм. Її система натуралістичного голосового управління використовує базу знать віртуальної хмари і активується голосовою командою „Hey Audi“. Велику кількість налаштувань автомобіля можливо ввести в індивідуальні профілі користувача та зберігати в клієнтському профілі myAudi у віртуальній хмарі. Додаток myAudi з’єднує автомобіль зі смартфоном користувача.

На замовлення система інфотейнменту може бути доповнена такими функціональними елементами, як Audi phone box чи преміальною аудіосистемою Bang & Olufsen Premium Sound System з 3D-звучанням.
Корисні та ефективні: Асистентські системи водія
В Audi Q5 Sportback доступна значна кількість допоміжних систем водія, які забезпечують безпеку та зручність користування автомобілем. Адаптивний їздовий асистент в багатьох дорожніх ситуаціях може переймати на себе управління автомобілем при прискореннях, уповільненнях чи утриманні смуги руху. Інша високотехнологічна система – Асистент прогнозованої ефективності, що прораховує наперед показники економічності та видає рекомендації щодо манери та стилю їзди. Асистент повороту, Асистент ухилення, Асистент поперечного руху та попередження при виході з автомобіля так само роблять свій вклад в забезпечення безпеки. Доступна вже в базовому оснащенні система Audi pre sense city допомагає уникати аварій, чи мінімізації їх наслідків з іншими учасниками дорожнього руху, що рухаються попереду.
Спортивна топ-модель: Audi SQ5 TDI Sportback
На самому вістрі модельної лінійки перебуває Audi SQ5 Sportback.

Його культивовані трилітрові турбодизель та турбобензиновик видають 341 та 354 к.с. і крутний момент в 700 та 500 Нм відповідно. Актуатор у випускній системі надає звучанню двигуна особливих нот та наповнення. Їздові характеристики: розгін з нульової відмітки до 100 км/г для бензинової версії становить 4,7 секунди, для дизельної це займає 5,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 250 км/г.

Якщо турбобензиновик знайомий по дорестайлінговій моделі класичного SQ5, то 3.0 TDI оновився в багатьох деталях. Так поршні виконані вже не з алюмінію, а з кованої сталі. Новий матеріал знижує теплові втрати і внаслідок більшої міцності не має недоліків збільшеної ваги у порівнянні з алюмінієвими.
В турбокомпресорі дизельного V6 обертається маленьке і легке колесо, що особливо швидко набирає обертів – важливий фактор для побудови спонтанного та потужного крутного моменту. Охолоджуюче повітря компресора зараз проходить через новий непрямий водо-повітряний охолоджувач в середині V двигуна. Короткі всмоктувальні повітряні шляхи сприяють швидкій побудові повітряного тиску.

MHEV та EAV: ще більше ефективності і спонтанності
3.0 TDI привносить з собою дві технології, що знижують споживання палива та покращують показники спонтанності реакції. 48-Вольтна система м’якого гібриду (MHEV) дозволяє при уповільненнях отримувати до 8 кВт відновлюваної енергії. Завдяки електриці від літій-іонної батареї кросовер-купе може рухатися до 40 секунд накатом з вимкненим двигуном, після цього система RSG знову комфортно його запускає. Ще одним важливим елементом в 48-вольтній мережі є електрокомпресор (EAV). При старті і подачі газу з низьких обертів він прискорює побудову тиску в компресорі забезпечуючи високу спонтанну реакцію двигуна.

Перемикається швидко і комфортно: 8-ступеневий tiptronic
Як і в Q5 Sportback з 3.0 TDI передача енергії двигуна в S-моделі відбувається через 8-ступеневий tiptronic. Постійний повний привід quattro розподіляє моменти за потребою, варіативно на передню і задню вісі. На замовлення доступний спортдиференціал, який при спортивній манері їзди активно розподіляє привідні моменти між задніми колесами. Він передає більше моменту на колесо зовнішнього радіусу с кращим зчепленням, що забезпечує більш впевнену і спортивну поведінку автомобіля при динамічній їзді з активним маневруванням.

Впевнена точність: шасі
Шасі Audi SQ5 Sportback повністю забезпечує реалізацію потенціалу потужного двигуна. П’ятиважільна підвіска веде кожне з чотирьох коліс автомобіля. Стандарт - 20-дм колісні диски з покришками серії 255/45, альтернативно 21-дюймові колеса від Audi чи з портфоліо Audi Sport GmbH. На передній вісі встановлені шестипоршневі гальмівні супорти з алюмінію і гальмівні диски діаметром 375 мм. S-спортпідвіска з регульованою жорсткістю амортизаторів опускає кузов на 30-мм нижче за Q5 Sportback і пропонує особливо широкий діапазон налаштувань між режимами Komfort та Dynamik.
Разом з опційно доступним спортдиференціалом, двигуном, системою рульового управління та АКПП, амортизатори з регульованою жорсткістю інтегровані в опціонал налаштувань системи Audi drive select. Остання пропонує можливості налаштувань їздових характеристик автомобіля у шести профілях. Сьомий профіль (allroad) додається, у випадку, якщо в автомобілі встановлена адаптивна пневмопідвіска з S-специфічними налаштуваннями
Нові акценти: дизайн екстер’єру та інтер’єру
Характерні деталі роблять зовнішній вигляд Audi SQ5 Sportback ще динамічнішим і потужним. Вертикальні накладки структурують великих бічних повітроводів в передньому бампері. У восьмикутній решітці радіатора Singleframe філігранні перемички поєднують між собою великі восьмикутні стільники. Вже в базовому виконанні доступні світлодіодні фари головного світла, опційно – матричні світлодіодні з автоматичними налаштуваннями далекого світла та динамічними вказівниками поворотів. Задній бампер інтегрує пронизуючу накладку в матованому алюмінії, під якою розташовується дифузор та чотири овальні хромовані кінцевики труб випускної системи. Для задніх ліхтарів на вибір доступна технологія органічних світлодіодів.

Інтер’єр Audi SQ5 Sportback витриманий в чорних та темно-сірих тонах, підсвічуванні алюмінієві накладки порогів несуть маркування S-моделі. Для спортивних сидінь з тисненими S-лого і електричним регулюванням на вибір доступні два варіанти оббивки. Контрастна нитка прикрашає сидіння та кермо, за бажання доступні функції масажу та вентиляції сидінь. Декоративні накладки представлені серійним виконанням з шорсткого алюмінію та альтернативними – з карбону в двох варіантах та покриття рояльним лаком.

Для українського ринку модель Audi Q5 Sportback доступна з базовою ціною від 48.6 тис. Євро у варіантах:
- 40 TDI quattro – 2.0 TDI 204 к.с.
- 50 TDI quattro – 3.0 TDI 286 к.с.
- 45 TFSI Quattro – 2.0 TFSI 245 к.с.
Audi SQ5 Sportback в свою чергу від 61.7 тис. Євро, як:
- SQ5 Sportback TFSI – 3.0 TFSI 354 к.с.
- SQ5 Sportback TDI – 3.0 TDI 341 к.с.
Більш детальну інформацію про можливість замовлення і терміни надходження автомобіля дізнавайтесь у менеджерів відділу продажів Ауді Центр ВІПОС