Світ Ауді
17.08.2021

Audi skysphere concept - автономний кабріо з телескопічною колісною базою

З вишуканим родстером Audi продемонстрували першого представника нового сімейства концептуальних автомобілів. Audi skysphere concept таку назву має електричний відкритий дводверний автомобіль, чиє лінієутворення дає візію дизайну Audi майбутнього.
1a

Автономний кабріо з телескопічною колісною базою

Відкрита двомісна електричка за потреби їде автономно маючи у вимірах 5,19 метри в довжину. Водій кермує особисто, автомобіль стає коротшим на 25 сантиметрів.

Імпозантно оснащений кабріолет дебютує на відкритті нової студії дизайну Audi в Малібу (Каліфорнія, США) і очікує на публічну прем’єру на Автомобільному тижні Монтерея в Пебл Біч (звідси походить і позначення Audi Concept PB21).

Image

Skysphere Concept є первістком з серії студійних концептів, що будуть продемонстровані Audi протягом кількох наступних місяців. На Міжнародному автосалоні IAA в Німеччині у вересні цього року відбудеться викатка Grandsphere Concept, електричного магістрального автомобіля, чий внутрішній простір дасть перший погляд на майбутній вже серійний автомобіль, що створюється за програмою Artemis (робочий проект Landjet). На початку наступного року Audi має представити концепт кар Urbansphere – автомобіль для великого міста.

Image

Всі три концепт кари – електромобілі і крім того є демонстраторами бачення Audi концепції автономного управління, що має змінити і дизайн майбутніх автомобілів. Їх можна розглядати, як подальший розвиток квартету концептуальних Aicon, AI:Me, AI:Race та AI:Trail, представлених чотири роки тому.

Audi Skysphere концепт з варіативною колісною базою

Найбільш пасуючи до місця дебюту в Каліфорнії, Sky Sphere є двомісним кабріо. Довгий капот і видовжений силует скоріше нагадують відкритий гран туризмо, ніж родстер. В якості історичного прототипу шеф-дизайнер Audi Марк Ліхте вказує на легендарний Horch 853, 5,23-метровий кабріолет з пізніх 30-х зі 100-сильним рядним восьмициліндровиком.

Image

Як мінімум це Skysphere (майже) з Horch має спільне: сучасний кабріо може мати довжину в до 5,19 метри. Може, тому що, має варіативну колісну базу. Марк Ліхте визначив його, як спортивний автомобіль з можливістю трансформації (Sports Transformation Vehicle). В режимі автономного управління відстань між колісними вісями збільшується на 25 сантиметрів – до розмірів такої у A8 L (3,13 метри). Це розпізнається по стрілоподібному сегменту на бічній частині кузова.

При бажанні отримати задоволення від самостійного управління автомобілем Skysphere стискається майже до вимірів більш динамічного в поворотах RS5, пропонуючи більше емоцій при активній їзді.

Image

Інтер’єр також і без керма

Трансформація звісно ж має мати відповідність і у внутрішньому просторі, доступ до якого відкривається через широкі двері, що відкриваються вперед. В так званому режимі Grand Touring Skysphere використовує велику колісну базу для того, щоб запропонувати пасажирам ще більше простору в ногах та свободі руху. Дисплей, на якому до цього відображалась інформація для водія, відсувається назад до з’єднання з екраном для пасажира і створює суцільну цифрову панель 1,41-метри в ширину і 18 сантиметрів у висоту. Кермо зникає під нею, важіль селектора втягується в центральну консоль.

Image

Після цього обидва пасажири можуть насолоджуватись релаксом в зручних кріслах, залишаючи водіння на систему автономного управління і спокійно спілкуючись одне з одним чи спільно переглядаючи фільм на великому дисплеї.

В режимі Sport відкритий Audi “складається“ до 4,94 метрів, закриваючи вільний проміжок в бічній частині кузова в районі передньої стійки. Кермо, як і панель приладів висуваються з передньої консолі, наближаючись до водія, як і зсувається вперед водійське сидіння.

Image

Електричний задній привід і пневмопідвіска

Після цього водій стає володарем над 465-кіловатами електромотору з 750 Ньютон-метрами крутного моменту, що приводить до руху абсолютно не типові для Audi 23-дюймові і 28-сантиметрові в ширину задні колеса, на які припадає 60 відсотків навантаження 1800-кілограмового автомобіля. Відповідальність за яке несе 80-кВт/г акумуляторна батарея (забезпечує запас ходу в 500 км, принаймні в економному GT-режимі), що на відміну від традиційно прийнятого для електромобілів, розташована не в днищі кузова автомобіля, а перпендикулярно за сидіннями.

Image

Така концепція розташування батареї в центрі кузова є не тільки добрим рішенням в аспекті розподілу ваги по вісям, обумовлена необхідністю забезпечення найкращого зчеплення з дорожним покриттям коліс задньої вісі, але і дозволяє обмежити висоту концепту: Skysphere має лише 1,23 метри у висоту, що відразу відчувається при посадці по вільному простору над головою, хоча все ж треба звертати увагу передню стійку – як мінімум при встановлено даху. Справжній механізм складання якого Audi в концепті не встановлювали.

Image

Для того, що водій міг стабільно відчувати високі їздові характеристики авто на трасі (розгін з 0 до відмітки в першу сотню триває лише 4 секунди), Audi встановили на двомісний кабріо-концепт трикамерну адаптивну пневмопідвіску, яка дозволяє знижувати дорожній просвіт в режимі Sport до 10 міліметрів. Повнокероване шасі має забезпечити високу якість утримання автомобіля на дорозі, колесами опікуються подвійна поперечна важільна підвіска.

Image