Емоційний дизайн та революційна техніка. Audi e-tron GT quattro та Audi RS e-tron GT
Audi e-tron GT quattro слугує наочним демонстратором привабливості майбутнього електромобільності. Чотиридверне купе поєднує емоційний дизайн з потужним приводом, динамічну поведінку та великий запас ходу. e-tron GT є проривним маркером нової ери: він уособлює Gran Turismo майбутнього і є знаковим автомобілем марки з чотирма кільцями.
Gran Turismo нової генерації: динаміка, комфорт і екологічність
Він є відображенням Audi, яким він ще не був: з e-tron GT марка демонструє наскільки емоційним і захоплюючим буде майбутнє мобільності. Електричний Gran Turismo незабаром доступний в обох версіях моделі і в Україні - e-tron GT quattro з базовою ціною від 74.300 Євро, а найбільш потужний серійний Audi - RS e-tron GT стартуватиме від 104.300 Євро. Обидві моделі потужні, швидкі і динамічні і обидві екологічно чисті. З суми зазначених переваг складається характер, що наново інтерпретує бачення сучасного автомобіля класу Gran Turismo.
Естетика в ефективності: дизайн екстер’єру та аеродинаміка
Екстер’єр Audi e-tron GT представляє собою динамічний витвір мистецтва з виваженими пропорціями – довга колісна база і широка колія, великі колеса, пласка лінія даху. Чотиридверне купе має 4,99 метри в довжину і 1,96 метри в ширину, при цьому лише 1,41 метри в висоту. Це стало можливим завдяки оптимізованому формоутворенню привідної високовольтної батареї – пасажири заднього ряду сидінь можуть занурити ноги у виїмки в ній, зайнявши зручне і комфортне положення.
Кожна деталь зовнішнього дизайну виглядає узгодженою і гармонійно вписаною в нього – від фар, за замовленням з лазерним світлом Audi, через quattro-блістери, що охоплюють колеса, і до великого дифузора в задній частині автомобіля. На вибір доступні дев’ять варіантів лакування і два оптичних пакети кузова. Дах в серійному виконанні зі скла, а в опційному доступний з легкого посиленого вуглепластика CFK.
Естетизм випливає з ефективності – коефіцієнт лобового спротиву cw Audi e-tron GT становить лише 0,24. Активні елементи керують аеродинамікою. За необхідності два повітроводи з керованими жалюзі забезпечують передні гальма і систему термоменеджменту охолодженим повітрям. В залежності від актуального режиму їзди задній спойлер автоматично встановлюється в одну з двох позицій. Повністю закрите днище кузова закінчується широким дифузором і аеродинамічні розсікачі встановлені на окремих колесах завершують аеродинамічну концепцію.
Зовнішня обшивка електричного Gran Turismo виконана повністю з алюмінію. Компоненти кузова з гарячекатаної сталі формують жорсткий та міцний каркас пасажирського салону, що підтримується алюмінієвим корпусом високовольтної батареї.
Передня та задня частини кузова інтегрують великі компоненти з литого алюмінію та алюмінієвих профілів.
Просторий і елегантний: салон
Так само і внутрішній простір Audi e-tron GT quattro та RS e-tron GT передає ембієнт стиль класичного Gran Turismo.
Розділені широкою центральною консоллю водій та передній пасажир сидять по спортивному глибоко. Просторові відчуття повітряності і орієнтована на водія панель приладів створюють враження перебування в одномісному літаку – дизайнерська ідея від Audi.
Багажне відділення в задній частині пропонує 405 літрів об’єму, для RS-моделі з серійною аудіосистемою Bang & Olufsen Premium – це 350 літрів. Додаткові 81 літри вільного простору для речей знаходяться під кришкою капоту.
В своїй прогресивній елегантності дизайн інтер’єру акцентує характер e-tron GT. До спортивності і комфорту великого Gran Turismo додається третя тема – стійкість матеріалів. Покриття підлоги та килимки для ніг виконані з матеріалів повторної переробки, як то наприклад, рибальські сітки. Спортивні сидіння plus з 14-позиційними налаштуваннями – середні з трьох варіантів сидінь – доступні з двома чохлами, так само виготовленими по більшій частині з переробленого поліестеру.
Для поціновувачів особливого доступна високоякісна шкіра та декоративні вставки з матового карбону. Якщо Ви бажаєте ще більш індивідуалізованих рішень – їх можна знайти в програмі Audi exclusive від Audi Sport GmbH.
Потужний: електричний повний привід та рекуперація
З двома електродвигунами розташованими на передній і задній вісях Audi e-tron GT являє собою спортивний та якісно моторизований автомобіль для мандрівок. В залежності від моделі доступна сумарна потужність силової установки становить 476 к.с. (350 кВт), чи для RS-версії 598 к.с. (440 кВт), в овербуст-режимі (форсаж) – це короткочасно 530 к.с. (390 кВт) для e-tron GT quattro та 646 к.с. (475 кВт) для RS e-tron GT. Загальний крутний момент становить 630 та 830 Нм відповідно.
RS-модель при стандартному спринті здатна долати позначку в першу сотню кілометрів за 3,3 секунди. При максимальному прискоренні з місця двоступеневий привід першу передачу підключає на задній вісі.
В кожній їздовій ситуації повний електричний привід e-tron GT зі своїм блискавичним спрацюванням забезпечує максимальну динаміку, стабільність поведінки та впевнене зчеплення. Якщо ви вивільняєте праву педаль Gran Turismo, як правило, переходить в режим руху накатом. При гальмуванні електродвигуни переймають на себе навантаження порядку 0,3 g, тобто в більшості ситуацій всі сповільнення регулюють самі.
Динамічно насичений та прогресивний: спортивне звучання e-tron
e-tron GT є витвором мистецтва не тільки з точки зору інженерії чи дизайну, але і в повній мірі акустичної довершеності – якщо опція e-tron Sportsound замовлена в комплектації. А в моделі RS вона доступна вже в базовому виконанні. Два прилади управління і підсилювач передають роздільне звучання, яке випромінюється двома зовнішніми і внутрішніми гучномовцями відповідно. e-tron Sportsound звучить високоякісно та прогресивно, через систему налаштувань Audi drive select водій може його активувати та здійснювати його модулювання.
Швидко заряджати і їхати на значну відстань: високовольтна батарея
Так само гідні, як і динамічні характеристики, є максимальні показники досяжності на одному заряді батареї – до 488 км для e-tron GT. Його високовольтна батарея інтегрує 396 стільників зі спеціальним покриттям і пропонує 84 кВт/г нетто-ємності (93 кВт/г брутто). Зарядний пристрій з робочою напругою 800 Вольт забезпечує швидке заряджання постійним током потужністю до 270 кВт – за ідеальних умов достатньо 5 хвилин зарядки для проходження 100 км шляху.
Система термоменеджменту e-tron GT, що складається з чотирьох охолоджуючих контурів, підтримує в батареї та привідних компонентах ідеальний температурний рівень. Якщо водій встановлює в навігаційній системі мітку запланованої станції швидкого заряджання, батарея ще до досягнення станції, охолоджується чи навпаки підігрівається до оптимальної для швидкого заряджання температури.
Доступний вже в базовому оснащені тепловий насос зменшує втрати у запасі ходу, що особливо актуально під час зимової поїздки. Безкоштовний додаток myAudi дозволяє власнику e-tron GT відстежувати процеси заряджання та кліматизації салону та керувати ними.
Динамічний і виважений одночасно: шасі
Так само ходова Audi e-tron GT відзначається збалансованістю характеристик динаміки і комфорту. Позиціонування батареї та електродвигунів забезпечує низький центр ваги та виважений розподіл навантаження по вісях. Підвіска коліс вирішена за концепцією спортивних подвійних поперекових важелів; майже всі компоненти побудови вісі, важелів і допоміжних рам зблоковані і виконані з легкого алюмінію.
В базовому виконанні кожного e-tron GT доступна система вибору режимів їзди Audi drive select, що пропонує чотири режими налаштувань, як і регульовані амортизатори. В RS-моделі в диференціал інтегроване дискове зчеплення з електронним регулюванням, що ще більше підвищує маневреність та зчеплення автомобіля з поверхнею. Так само адаптивна пневмопідвіска з регульованими трикамерними амортизаторами забезпечує високий комфорт та широкий спектр налаштувань їздових характеристик.
Гальмівні диски виконані з нанесенням слою карбіду вольфраму, що ще більше підвищує спортивні характеристики автомобіля. Всі три опції доступні для e-tron GT quattro на замовлення.
Для обох моделей альтернативно доступні екстремально легкі та міцні гальма виконані з вуглекераміки. Ще одна хай-енд опція – повнокероване шасі. При русі на малих швидкостях задні колеса довертаються у протилежному напрямку до передніх підвищуючи маневреність і знижуючи радіус повороту. На високих швидкостях їздова стабільність підвищується завдяки довертанню коліс задньої вісі у напрямку повороту передніх. Програма пропозиції колісних дисків включає їх розмірності від 19 до 21 дюймів.
Повністю мережевий: управління, інфотейнмент та асистентські системи
Як і кожна інша модель від Audi, e-tron GT комунікований в мережі. Вивід інформації і управління здійснюються через цифровий Audi virtual cockpit plus, що керується з багатофункціонального керма та через центральний сенсорний дисплей системи MMI.
Третім рівнем управління є натуралістичне голосове, що посилається на бази даних віртуальної хмари. Система MMI Navigation plus приносить на борт онлайн служби від Audi connect. Одна з них – це e-tron планер маршруту – він так розраховує зупинки на підзарядку автомобіля, щоб кінцева ціль маршруту було досяжна в якомога швидший термін. Опційно доступними є Head-up-Display, Audi phone box та аудіосистема Bang & Olufsen Premium з 3-D-вимірним звучанням (доступно в базовій комплектації RS-моделі).
Асистентські системи водія зібрані в пакети Тур, Місто та Паркування, асистентський пакет plus поєднує їх разом. Паркувальний асистент plus натисканням кнопки самостійно керує автомобілем під час паркування на вільне паркомісце та виїздом з нього. При цьому водій може, як залишатися в авто, так і вийти з нього – в цьому випадку він спостерігає за процесом через додаток myAudi на смартфоні.
Мистецтво ручної зборки зустрічається з Smart Factory: виробництво
e-tron GT є першим чисто електричним автомобілем Audi, що збирається саме в Німеччині. Він покидає виробничій цех Audi Böllinger Höfen в Некарзульмі. Існуюче малосерійне виробництво розширене під нові завдання та відповідно переобладнане.
При цьому можливості ручної зборки доповнені цифровими процесами і інтелектуальними технологіями. Зборка електричного Gran Turismo відбувається на тому ж конвеєрі, що і спорткару R8.
Більш детальну інформацію про можливість замовлення і терміни надходження автомобіля дізнавайтесь у менеджерів відділу продажів Ауді Центр ВІПОС