Новини

Свіжі та актуальні новини від Ауді Центр Віпос.

  1. Новини
  2. Емоційний дизайн та революційна техніка. Audi e-tron GT quattro та Audi RS e-tron GT
05.04.2021
Новини від Audi

Емоційний дизайн та революційна техніка. Audi e-tron GT quattro та Audi RS e-tron GT

Audi e-tron GT quattro слугує наочним  демонстратором привабливості майбутнього електромобільності. Чотиридверне купе поєднує емоційний дизайн з потужним приводом, динамічну поведінку та великий запас ходу. e-tron GT є проривним маркером нової ери: він уособлює Gran Turismo майбутнього і є знаковим автомобілем марки з чотирма кільцями.

111

Gran Turismo нової генерації: динаміка, комфорт і екологічність

Він є відображенням Audi, яким він ще не був: з e-tron GT марка демонструє наскільки емоційним і захоплюючим буде майбутнє мобільності. Електричний Gran Turismo незабаром доступний в обох версіях моделі і в Україні - e-tron GT quattro  з базовою ціною від 74.300 Євро, а найбільш потужний серійний Audi - RS e-tron GT стартуватиме від 104.300 Євро. Обидві моделі потужні, швидкі і динамічні і обидві екологічно чисті. З суми зазначених переваг складається характер, що наново інтерпретує бачення сучасного автомобіля класу Gran Turismo.

Естетика в ефективності: дизайн екстер’єру та аеродинаміка

Екстер’єр Audi e-tron GT представляє собою динамічний витвір мистецтва з виваженими пропорціями – довга колісна база і широка колія, великі колеса, пласка лінія даху. Чотиридверне купе має 4,99 метри в довжину і 1,96 метри в ширину, при цьому лише 1,41 метри в висоту. Це стало можливим завдяки оптимізованому формоутворенню привідної високовольтної батареї – пасажири заднього ряду сидінь можуть занурити ноги у виїмки в ній, зайнявши зручне і комфортне положення.

Кожна деталь зовнішнього дизайну виглядає узгодженою і гармонійно вписаною в нього – від фар, за замовленням з лазерним світлом Audi, через quattro-блістери, що охоплюють колеса, і до великого дифузора в задній частині автомобіля. На вибір доступні дев’ять варіантів лакування і два оптичних пакети кузова. Дах в серійному виконанні зі скла, а в опційному доступний з легкого посиленого вуглепластика CFK.

Естетизм випливає з ефективності – коефіцієнт лобового спротиву cw Audi e-tron GT становить лише 0,24. Активні елементи керують аеродинамікою. За необхідності два повітроводи з керованими жалюзі забезпечують передні гальма і систему термоменеджменту охолодженим повітрям. В залежності від актуального режиму їзди задній спойлер автоматично встановлюється в одну з двох позицій. Повністю закрите днище кузова закінчується широким дифузором і аеродинамічні розсікачі встановлені на окремих колесах завершують аеродинамічну концепцію.

Зовнішня обшивка електричного Gran Turismo виконана повністю з алюмінію. Компоненти кузова з гарячекатаної сталі формують жорсткий та міцний каркас пасажирського салону, що підтримується алюмінієвим корпусом високовольтної батареї.

Передня та задня частини кузова інтегрують великі компоненти з литого алюмінію та алюмінієвих профілів. 

Просторий і елегантний: салон

Так само і внутрішній простір Audi e-tron GT quattro та RS e-tron GT передає ембієнт стиль класичного Gran Turismo.

Розділені широкою центральною консоллю водій та передній пасажир сидять по спортивному глибоко. Просторові відчуття повітряності і орієнтована на водія панель приладів створюють враження перебування в одномісному літаку – дизайнерська ідея від Audi.

Багажне відділення в задній частині пропонує 405 літрів об’єму, для RS-моделі з серійною аудіосистемою Bang & Olufsen Premium – це 350 літрів. Додаткові 81 літри вільного простору для речей знаходяться під кришкою капоту.

В своїй прогресивній елегантності дизайн інтер’єру акцентує характер e-tron GT. До спортивності і комфорту великого Gran Turismo додається третя тема – стійкість матеріалів. Покриття підлоги та  килимки для ніг виконані з матеріалів повторної переробки, як то наприклад, рибальські сітки.  Спортивні сидіння plus з 14-позиційними налаштуваннями – середні з трьох варіантів сидінь – доступні з двома чохлами, так само виготовленими по більшій частині з переробленого поліестеру.

Для поціновувачів особливого доступна високоякісна шкіра та декоративні вставки з матового карбону. Якщо Ви бажаєте ще більш індивідуалізованих рішень – їх можна знайти в програмі Audi exclusive від Audi Sport GmbH.

Потужний: електричний повний привід та рекуперація

З двома електродвигунами розташованими на передній і задній вісях Audi e-tron GT являє собою спортивний та якісно моторизований автомобіль для мандрівок.  В залежності від моделі доступна сумарна потужність силової установки становить 476 к.с. (350 кВт), чи для RS-версії 598 к.с. (440 кВт), в овербуст-режимі (форсаж) – це короткочасно 530 к.с. (390 кВт) для e-tron GT quattro та 646 к.с. (475 кВт) для RS e-tron GT. Загальний крутний момент становить 630 та 830 Нм відповідно.

RS-модель при стандартному спринті здатна долати позначку в першу сотню кілометрів за 3,3 секунди. При максимальному прискоренні з місця двоступеневий привід першу передачу підключає на задній вісі.

В кожній їздовій ситуації повний електричний привід e-tron GT  зі своїм блискавичним спрацюванням забезпечує максимальну динаміку, стабільність поведінки та впевнене зчеплення. Якщо ви вивільняєте праву педаль Gran Turismo, як правило, переходить в режим руху накатом. При гальмуванні електродвигуни переймають на себе навантаження порядку 0,3 g, тобто в більшості ситуацій всі сповільнення регулюють самі.

Динамічно насичений  та прогресивний: спортивне звучання e-tron

e-tron GT є витвором мистецтва не тільки з точки зору інженерії чи дизайну, але і в повній мірі акустичної довершеності – якщо опція e-tron Sportsound замовлена в комплектації. А в моделі RS вона доступна вже в базовому виконанні. Два прилади управління і підсилювач передають роздільне звучання, яке випромінюється двома зовнішніми і внутрішніми гучномовцями відповідно. e-tron Sportsound звучить високоякісно та прогресивно, через систему налаштувань Audi drive select водій може його активувати та здійснювати його модулювання.

Швидко заряджати і їхати на значну відстань: високовольтна батарея

Так само гідні, як і динамічні характеристики, є максимальні показники досяжності на одному заряді батареї – до 488 км для e-tron GT. Його високовольтна батарея інтегрує 396 стільників зі спеціальним покриттям і пропонує 84 кВт/г нетто-ємності (93 кВт/г брутто). Зарядний пристрій з робочою напругою 800 Вольт забезпечує швидке заряджання постійним током потужністю до 270 кВт – за ідеальних умов достатньо 5 хвилин зарядки для проходження 100 км шляху.

Система термоменеджменту e-tron GT, що складається з чотирьох охолоджуючих контурів, підтримує в батареї та привідних компонентах ідеальний температурний рівень.  Якщо водій встановлює в навігаційній системі мітку запланованої станції швидкого заряджання, батарея ще до досягнення станції, охолоджується чи навпаки підігрівається до оптимальної для швидкого заряджання температури. 

Доступний вже в базовому оснащені тепловий насос зменшує втрати у запасі ходу, що особливо актуально під час зимової поїздки. Безкоштовний додаток myAudi дозволяє власнику e-tron GT відстежувати процеси заряджання та кліматизації салону та керувати ними.

Динамічний і виважений одночасно: шасі

Так само ходова Audi e-tron GT відзначається збалансованістю характеристик динаміки і комфорту. Позиціонування батареї та електродвигунів забезпечує низький центр ваги та виважений розподіл навантаження по вісях. Підвіска коліс вирішена за концепцією спортивних подвійних поперекових важелів; майже всі компоненти побудови вісі, важелів і допоміжних рам зблоковані і виконані з легкого алюмінію.

В базовому виконанні кожного e-tron GT доступна система вибору режимів їзди Audi drive select, що пропонує чотири режими налаштувань, як і регульовані амортизатори. В RS-моделі в диференціал інтегроване дискове зчеплення  з електронним регулюванням, що ще більше підвищує маневреність та зчеплення автомобіля з поверхнею.  Так само адаптивна пневмопідвіска з регульованими трикамерними амортизаторами забезпечує високий комфорт та широкий спектр налаштувань їздових характеристик.

Гальмівні диски виконані з нанесенням слою карбіду вольфраму, що ще більше підвищує спортивні характеристики автомобіля. Всі три опції доступні для e-tron GT quattro на замовлення.

Для обох моделей альтернативно доступні екстремально легкі та міцні гальма виконані з вуглекераміки. Ще одна хай-енд опція – повнокероване шасі. При русі на малих швидкостях задні колеса довертаються у протилежному напрямку до передніх підвищуючи маневреність і знижуючи радіус повороту. На високих швидкостях їздова стабільність підвищується завдяки довертанню коліс задньої вісі у напрямку повороту передніх. Програма пропозиції колісних дисків включає їх розмірності від 19 до 21 дюймів.

Повністю мережевий: управління, інфотейнмент та асистентські системи

Як і кожна інша модель від Audi, e-tron GT комунікований в мережі.  Вивід інформації і управління здійснюються через цифровий Audi virtual cockpit plus, що керується з багатофункціонального керма та через центральний сенсорний дисплей системи MMI.

Третім рівнем управління є натуралістичне голосове, що посилається на бази даних віртуальної хмари. Система MMI Navigation plus приносить на борт онлайн служби  від Audi connect. Одна з них – це e-tron планер маршруту – він так розраховує зупинки на підзарядку автомобіля, щоб кінцева ціль маршруту було досяжна в якомога швидший термін. Опційно доступними є Head-up-Display, Audi phone box та аудіосистема Bang & Olufsen Premium з 3-D-вимірним звучанням (доступно в базовій комплектації RS-моделі).

Асистентські системи водія зібрані в пакети Тур, Місто та Паркування, асистентський пакет plus поєднує їх разом. Паркувальний асистент plus натисканням кнопки самостійно керує автомобілем під час паркування на вільне паркомісце та виїздом з нього. При цьому водій може, як залишатися в авто, так і вийти з нього – в цьому випадку він спостерігає за процесом через додаток myAudi на смартфоні.

Мистецтво ручної зборки зустрічається з Smart Factory: виробництво

e-tron GT є першим чисто електричним автомобілем Audi, що збирається саме в Німеччині. Він покидає виробничій цех Audi Böllinger Höfen в Некарзульмі. Існуюче малосерійне виробництво розширене під нові завдання та відповідно переобладнане.

При цьому можливості ручної зборки доповнені цифровими процесами і інтелектуальними технологіями. Зборка електричного Gran Turismo відбувається на тому ж конвеєрі, що і спорткару R8.

Більш детальну інформацію про можливість замовлення і терміни надходження автомобіля дізнавайтесь у менеджерів відділу продажів Ауді Центр ВІПОС

Володимир
Стрижевський

Керiвник вiддiлу продажів
Телефон: +380 67 823 87 85
Мобільний телефон:
Факс:

Олег
Струк

Менеджер відділу продажів
Телефон: +380 67 823 87 58
Мобільний телефон:
Факс:

Андрій
Новіцький

Менеджер відділу продажів
Телефон: +380 67 823 87 60
Мобільний телефон:
Факс:

Андрій
Жирок

Менеджер відділу продажів
Телефон: +380 67 823 87 75
Мобільний телефон:
Факс:

Володимир
Пархоменко

Старший менеджер відділу продажів / спеціаліст відділу Trade-In
Телефон: +380 67 823 87 56
Мобільний телефон:
Факс:

Олександр
Вельховий

Менеджер відділу продажів
Телефон: +380 678 238 759
Мобільний телефон: +380 678 238 759
Факс:

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.