Новини від Ауді
22.07.2020

Ще більше потужності: Audi SQ7 та Audi SQ8 з моторами V8-TFSI

Двигун 4.0 TFSI для переважаючих показників динаміки: 0 – 100 км/г за 4,1 секунди;Спортивна пневмопідвіска і повнокероване шасі вже в базі;Нові служби комунікації та асистентські системи водія.
1

Audi презентує SQ7 та SQ8 з новими бензиновими моторами.

З новою пропозицією марка реагує на всесвітній тренд на спортивні бензинові двигуни в сегменті потужних SUV. В ходовій частині Audi SQ7 та SQ8 знайшли місце численні вбудовані хай-тек компоненти, до цього ж розширюється  пропозиція нових функцій комунікаційних та допоміжних асистентських систем.

Потужний 4.0 TFSI

Audi SQ7 та SQ8 приводяться до руху бензиновим 4.0 TFSI  потужністю 507 к.с. і крутним моментом в 770 Нм. Спурт від 0 до позначки в 100 км/г займає лише 4,1 секунди, проміжне прискорення від 80 до 120 км/г потребує лише 3,8 секунди. Максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 250 км/г.
В залежності від обраної комплектації та оснащення SQ7, як і співплатформений SQ8, споживає 12,0 - 12,1 літри палива на 100 км.

Biturbo-V8 є справжнім хай-тек двигуном. Система cylinder on demand (COD), в залежності від режиму їзди, вимикає чотири з восьми циліндрів зменшуючи таким чином розхід палива. Обидва турбокомпресори Twinscroll покращують наповнення камер згоряння підвищуючи ефективність роботи двигуна на малих і середніх частотах обертів двигуна, знижуючи ефект ”турбо ями”.

Для динамічного руху: передача енергії і ходова

Восьмиступеневий tiptronic і фірмовий постійний привід quattro передають силу 4.0 TFSI на дорогу. В базовому виконанні Audi пропонує SQ7 та SQ8 з двома спортивними компонентами ходової: спортивною адаптивною пневмопідвіскою з регульованою жорсткістю  амортизаторів та повнокероване шасі. Останнє повертає колеса задньої вісі при повільній їзді на кут до 5 градусів протилежний куту повороту передніх коліс, покращуючи керованість і зменшуючи радіус повороту. Від швидкості в 60 км/г вони керуються на користь підвищення стабільності утримання авто у високому темпі руху та швидких курсових змін, повертаючись паралельно колесам передньої вісі. 

В пакеті шасі advanced доступний інший високоефективний компонент ходової – електромеханічна активна система стабілізації кузова (EAWS). При русі по прямій система забезпечує високу плавність і комфорт, впливаючи на електромотори стабілізаторів. При активній ізді з швидкою зміною курсу  EAWS значно зменшує бічні крени кузова. Окрім цього в даній пакетній пропозиції встановлюється спортдиференціал, який варіативно розподіляє привідні моменти при швидкісному маневруванні між задніми колесами. Це робить водіння ще більш точним при підвищеній маневреності.

Електронна платформа шасі  EFP, як центральний прилад управління з’єднує більшість регульованих систем ходової частини між собою. Водій автомобіля відчуває цю злагоджену роботу систем в максимально точній контрольованості авто. Система налаштувань Audi drive select дозволяє обирати з  семи доступних профілів їзди – comfort, auto, dynamic, efficiency, allroad, offroad та individual.

Audi SQ7 в базі постачається на 20-дюймових колесах, за бажанням вибір коліс може варіюватися до розмірності в 22-дюйми. Для SQ8 стандартним форматом для базової комплектації - є 21-дюймові колеса, а в якості опції – в розмірностях 22 та 23 дюйми. Гальмівні диски передніх коліс для обох моделей мають в діаметрі 400 мм, їх чорні супорти несуть логотип S. В якості альтернативи Audi монтує на передній і задній вісях гальмівні диски з вуглекераміки, які характеризуються особливо високою ефективністю та стійкістю до зношення. В цьому випадку гальмівні супорти лаковані в сірий антрацит. Оновлення в системах мультимедіа, комунікації та асистентських системах водія окреслюють загальну пропозицію технічних новацій обох моделей – вони роблять поїздку чи паркування ще більш впевненим, приємним і комфортним, додаючи ще більш загострених динамічних вражень від автомобіля.